توضیحات

امروزه حضور مستمر و مفید در شبکه های اجتماعی برای بیزینس ها یک نیاز ضروری است و با تولید محتوای جذاب و کارآمد برای شبکه های اجتماعی میتوان گوی سبقت را از رقبا ربود و مخاطب را جذب بیزینس خود کرد.

در این پروژه ما با تکیه بر عکاسی که یکی از ابزار های تولید محتوا به شمار می‌رود برای صفحه اینستاگرام سرزمین سوخاری شروع به تولید محتوای بصری در چیدمانی جدید کردیم.

تولید محتوا در این پروژه برای پست و استوری همزمان بوده تا تعامل بیشتری با محاطبان صفحه ایجاد کنیم.

از دیگر فعالیت های انجام شده میتوان به تولید محتوای نگارشی برای کپشن پست ها، گذاشتن پست ها در زمان پیک فعالیت مخاطبان، استفاده از هشتگ های مخصوص پست، یکسان سازی کاور هایلایت ها و تولید محتوای مناسبت ها برای استوری اشاره کرد.

پروژه: عکاسی و تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام سرزمین سوخاری

آدرس صفحه: instagram.com/crispyland_fastfood

تاریخ پروژه: 2018/2020

سفارش دهنده: فست فود زنجیره‌ای سرزمین سوخاری

مدیر هنری، عکاس و طراح: حمیدرضا بهادر