توضیحات

ابتدا طراحی هویت بصری برند که شامل طراحی لوگو، انتخاب رنگ و شعار برند انجام شد. در طراحی لوگو سعی داشتیم با تکیه بر فرم ساده‌ی هندسی و تایپوگرافی دکّه به نتیجه برسیم.

سپس با توجه به هویت بصری برند شروع به طراحی کارت ویزیت و بگ شاپ اختصاصی کردیم و پس از آن اقدام به طراحی قالب اختصاصی ثابت برای پست ها و استوری های فروشگاه کردیم، بطوریکه در طولانی مدت شاهد نظم و یکدستی پیج فروشگاه هستیم. در ضمن تمامی عکاسی محصولات فروشگاه در الآن استودیو عکاسی شده است.

از دیگر فعالیت های انجام شده میتوان به تولید محتوای نگارشی برای کپشن پست ها، گذاشتن پست ها در زمان پیک فعالیت مخاطبان، استفاده از هشتگ های مخصوص پست، یکسان سازی کاور هایلایت ها و تولید محتوای مناسبت ها برای استوری اشاره کرد.

پروژه: طراحی لوگو، برندینگ، عکاسی و تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام فروشگاه آنلاین دکّه

آدرس صفحه: @dakkkeh

تاریخ پروژه: 2019

سفارش دهنده: فروشگاه دکّه

مدیر هنری، عکاس و طراح: حمیدرضا بهادر